Εκπαιδευτής στην Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών
October 20, 2020
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε επαγγελματίες του χώρου των πωλήσεων ανεξαρτήτου επιχειρηματικής δραστηριότητας, σε προϊσταμένους και διευθυντές πωλήσεων και marketing που αναζητούν τρόπους αναβάθμισης των τμημάτων των οποίων προΐστανται, σε στελέχη τμημάτων που έρχονται σε επαφή με πελάτες, σε νέους πωλητές που χρειάζονται καθοδήγηση και πληροφόρηση για την επαγγελματική τους ενασχόληση καθώς και σε αποφοίτους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης γενικότερα που έχουν ή που πρόκειται να απασχοληθούν στον χώρο των πωλήσεων.
Σκοπός του πιστοποιημένου μεταπτυχιακού προγράμματος επαγγελματικής εξειδίκευσης είναι η ουσιαστική εκπαίδευση και η επαγγελματική επιμόρφωση των συμμετεχόντων ώστε :
Αξίζει να επισημανθεί ότι η παρακολούθηση του προγράμματος μοριοδοτείται στις εκάστοτε προκηρύξεις για εκπαιδευτικούς δημοσίων ΙΕΚ ή/και σχολών μαθητείας ΟΑΕΔ.
Μεθοδολογία εκπαίδευσης
Η παρακολούθηση του προγράμματος υλοποιείται με τη μέθοδο της ασύγχρονης τηλεκατάρτισης . Η πρόσβαση στην πλατφόρμα τηλεκατάρτισης έχει τρίμηνη διάρκεια και οι συμμετέχοντες υποστηρίζονται εξ ολοκλήρου on line.
Πιστοποίηση
Μετά την ολοκλήρωση του τμήματος ακολουθεί η υποχρεωτική συμμετοχή στις τελικές εξετάσεις για την λήψη πιστοποιητικού «International Diploma in Sales Management» μέσω της εξεταστική μέθοδο examiny , που υποστηρίζεται από τον φορέα πιστοποίησης Vellum Global Educational Services .
,ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ : ΔΩΡΕΑΝ, ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 240 ΩΡΕΣ, VIDEO : ΝΑΙ, ΗΧΗΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ : NAI, ΔΙΔΑΚΤΡΑ: ΔΩΡΕΑΝΦΟΡΕΑΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ : ΕΛΚΕΔΙΜ ΚΔΒΜ2, ΚΩΔ. ΕΟΠΠΕΠ: 2000453, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ: ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ,ΚΟΣΤΟΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ : 190 €, ΦΟΡΕΑΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ : VELLUM GLOBAL EDUCATIONAL SERVICES |
Α΄ ΚΥΚΛΟΣ Ενότητα 1: Εισαγωγικές έννοιες και ορισμοίΔιαχείριση Τμήματος Πωλήσεων (Sales management) 1.1 : Ορισμός – έννοιες 1.2 : Περιβάλλον Πωλήσεων 1.3 : Διεργασία Οργάνωσης και Διαχείρισης Πωλήσεων 1.3.1 : Σχεδιασμός Οργάνωσης Τμήματος 1.3.2 : Επιλογή & Πρόσληψη Στελεχών 1.3.3 : Εκπαίδευση Πωλητών 1.3.4 : Παρακίνηση-Αμοιβές ως αύξηση Παραγωγικότητας 1.3.5 : Έλεγχος – Αξιολόγηση παραγόμενου Εργου Ενότητα 2: Προγραμματισμός & Σχεδιασμός Τμήματος Πωλήσεων 2.1 : Προβλέψεις Πωλήσεων – Μέθοδοι 2.2 : Θέσπιση Υλοποιήσιμων Στόχων (S.M.A.R.T) 2.3 : Σχεδιασμός Περιοχών Πωλήσεων 2.4 : Στάθμιση Όγκου Εργασιών 2.5 : Οργάνωση & Κατανομή Πωλητών 2.6 : Παράγοντες Απόδοσης Πωλητών 2.7 : Αξιολόγηση Αποτελεσμάτων Ενότητα 3: Προσωπικές πωλήσεις 3.1 : Δημιουργία Σχέσεων με Πελάτες 3.2 : Προσαρμοστική Πώληση 3.3 : Αποτελεσματική Δικτύωση στην Αγορά 3.4 : Ανακεφαλαίωση 3ης ενότητας ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Α΄ΚΥΚΛΟΥ Β΄ ΚΥΚΛΟΣ Ενότητα 4: Επιχειρηματική ηθική 4.1 : Επιχειρηματική Ηθική και Δεοντολογία 4.2 : Κώδικας Δεοντολογίας Πωλήσεων 4.3 : Πολιτικές, Πρακτικές και Κουλτούρα Πωλήσεων 4.4 : Ανακεφαλαίωση 4ης ενότητας Ενότητα 5: Δύναμη Αποτελεσματικής Επικοινωνίας 5.1 : Παράγοντες της Αποτελεσματική Επικοινωνίας 5.2 : Επικοινωνία: Συμπεριφορά και Δεοντολογία 5.3 : Ενημερωτικές συναντήσεις 5.4 : Ανακεφαλαίωση 5ης ενότητας Ενότητα 6: Κατανοώντας τον Πελάτη 6.1 : Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή 6.2 : Η Αγοραστική Διαδικασία 6.3 : Δημιουργία Προσωπικού Portfolio 6.4 : Ανακεφαλαίωση 6ης ενότητας ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Β΄ΚΥΚΛΟΥ Γ ΄ ΚΥΚΛΟΣ Ενότητα 7: Εντοπίστε τους πελάτες σας 7.1 : Συστατικά Επιτυχημένων Πωλήσεων 7.2 : Διαδικασίες Αναζήτησης Πελατών 7.3 : Μέσα Αναζήτησης πελατών 7.4 : Ανακεφαλαίωση 7ης ενότητας Ενότητα 8: Στρατηγικές προσέγγισης στις πωλήσεις 8.1 : ‘’Η πρώτη εντύπωση’’ 8.2 : Σύναψη επαγγελματικών σχέσεων 8.3 : Διαλέγοντας Μέθοδο Διαπραγμάτευσης 8.4 : Ανακεφαλαίωση 8ης ενότητας Ενότητα 9: Διαχείριση αντιρρήσεων 9.1 : Τύποι Αντιρρήσεων 9.2 : Στάδια Προσέγγισης Αρνητικών Πελατών 9.3 : Αντιμετώπιση αντιρρήσεων 9.4 : Ανακεφαλαίωση 9ης ενότητας ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Γ΄ΚΥΚΛΟΥ |
Ο Ευάγγελος Γιομπλιάκης, Μ.Β.Α(U.S.A), δραστηριοποιείται σ΄ όλη την Ελλάδα ως Εκπαιδευτής, Ομιλητής & Συγγραφέας σε θέματα Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης Πελατών, Marketing, καθώς και εξειδικευμένα θέματα Διαχείρισης Επικοινωνίας Ανείσπρακτων Οφειλών. Εχει πιστοποιηθεί από φορείς όπως ΕΚΕΠΙΣ, ΕΚΔΔ, ΙΔΕΚΕ και ΕΟΜΜΕΧ, καθώς επίσης διαθέτει 18χρονη Διδακτική & Συμβουλευτική εμπειρία, σε φορείς όπως ΚΑΕΛΕ, Εμπορικούς Συλλόγους, KEK, ΙΔΕΚΕ (ΗΣΙΟΔΟΣ), Υπουργείο Παιδείας (ΕΡΜΕΙΟΝ, ΤΕΙ), Εθν. Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και εταιρείες Ιδιωτικού Τομέα. |
October 20, 2020
October 20, 2020
October 20, 2020
October 20, 2020
October 20, 2020
October 20, 2020
Leave a Comment