Εκπαιδευτής στην Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών
October 20, 2020
Η παροχή άριστης εξυπηρέτησης στους πελάτες σας είναι απαραίτητη για τη μακροχρόνια βιωσιμότητα της επιχείρησής σας. Το Vellum Diploma in Customer Service παρουσιάζει τα θεμελιώδη στοιχεία που αφορούν την εξυπηρέτηση πελατών και εξηγεί πώς μπορούν να εφαρμοστούν σε οποιαδήποτε επιχείρηση. Επιπλέον, περιγράφει πώς μια επιχείρηση μπορεί να αναπτύξει το πρόγραμμα εξυπηρέτησης των πελατών της στο υψηλότερο επίπεδο.
Το Vellum Diploma in Customer Service περιγράφει τον ρόλο της εξυπηρέτησης πελατών στη βιομηχανία της φιλοξενίας , στον κλάδο του λιανικού εμπορίου και του δημόσιου τομέα. Eπίσης , τα τμήματα αυτά εξηγούν τα στοιχεία της εξυπηρέτησης πελατών στα οποία θα πρέπει να επικεντρωθούν σχετικά με αυτούς τους τομείς.
Τα ΔΩΡΕΑΝ μαθήματα για την απόκτηση του Vellum Diploma in Customer Service, είναι ιδανικά για διευθυντές επιχειρήσεων , ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και επιχειρηματίες που επιθυμούν να μάθουν πώς να εφαρμόσουν ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα εξυπηρέτησης πελατών στην επιχείρησή τους.
Τα μαθήματα αυτά ενδιαφέρουν επίσης το προσωπικό λιανικής πώλησης, τους εργαζόμενους στον τομέα της φιλοξενίας και τους δημόσιους υπαλλήλους που θέλουν να γίνουν ειδικοί στην άριστη και αποτελεσματικότερη παροχή εξυπηρέτησης πελατών.
Μετά την ολοκλήρωση του τμήματος ακολουθεί η υποχρεωτική συμμετοχή στις τελικές εξετάσεις για την λήψη πιστοποιητικού «Vellum Diploma in Customer Service» μέσω της εξεταστική μεθόδου examiny, που υποστηρίζεται από τον φορέα πιστοποίησης Vellum Global Educational Services .
Μετά την ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος ο σπουδαστής θα είναι σε θέση :
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ: Δωρεάν, ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 200 ώρες, ΒΙΝΤΕΟ: ΝΑΙ, ΗΧΗΤΙΚΟ ΥΛΙΚ: ΝΑΙ, ΔΙΔΑΚΤΡΑ: Δωρεάν, ΦΟΡΕΑΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ: ΕΛ.ΚΕ.ΔΙ.Μ ΚΔΒΜ 2, ΚΩΔ ΕΟΠΠΕΠ: 2000453, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ: ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΚΟΣΤΟΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ: 190 €, ΦΟΡΕΑΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ:VELLUM GLOBAL EDUCATIONAL SERVICES |
Ενότητα 1: Περιήγηση στο μάθημαΕνότητα 2: Εξυπηρέτηση πελατών – ΒασικάΕνότητα 3: Παρέχοντας άριστη εξυπηρέτηση πελατώνΕνότητα 4: Diploma in Customer Service – Πρώτη αξιολόγησηΕνότητα 5: Εξυπηρέτηση πελατών στη βιομηχανία της φιλοξενίαςΕνότητα 6: Εξυπηρέτηση πελατών στον κλάδο του λιανικού εμπορίουΕνότητα 7: Εξυπηρέτηση πελατών στον δημόσιο τομέαΕνότητα 8: Diploma in Customer Service – Δεύτερη αξιολόγησηΕνότητα 9: Diploma in Customer Service- Τελική αξιολόγηση |
Ο Ευάγγελος Γιομπλιάκης, Μ.Β.Α(U.S.A), δραστηριοποιείται σ΄ όλη την Ελλάδα ως Εκπαιδευτής, Ομιλητής & Συγγραφέας σε θέματα Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης Πελατών, Marketing, καθώς και εξειδικευμένα θέματα Διαχείρισης Επικοινωνίας Ανείσπρακτων Οφειλών. Εχει πιστοποιηθεί από φορείς όπως ΕΚΕΠΙΣ, ΕΚΔΔ, ΙΔΕΚΕ και ΕΟΜΜΕΧ, καθώς επίσης διαθέτει 18χρονη Διδακτική & Συμβουλευτική εμπειρία, σε φορείς όπως ΚΑΕΛΕ, Εμπορικούς Συλλόγους, KEK, ΙΔΕΚΕ (ΗΣΙΟΔΟΣ), Υπουργείο Παιδείας (ΕΡΜΕΙΟΝ, ΤΕΙ), Εθν. Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και εταιρείες Ιδιωτικού Τομέα. |
October 20, 2020
October 20, 2020
October 20, 2020
October 20, 2020
October 20, 2020
October 20, 2020
Leave a Comment