Εκπαιδευτής στην Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών
October 20, 2020
Κομβικός ο ρόλος του Στελέχους Γραμματειακής Υποστήριξης στο επιχειρησιακό περιβάλλον ιδιωτικό ή δημόσιο. Συμβάλει στη δημιουργία ενός εργασιακού κλίματος υψηλών προδιαγραφών, ξεκινώντας από την ευταξία και πειθαρχία του χώρου, καλλιεργώντας συνειδητά φιλικές σχέσεις, ενώ παράλληλα διευκολύνει τη διεκπεραίωση των ανατιθέμενων εργασιών.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε νεοεισερχόμενους στον γραμματειακό κλάδο, σε υφιστάμενα γραμματειακά και διοικητικά στελέχη επιχειρήσεων, οργανισμών ή άλλων φορέων, σε στελέχη αποθήκης και λογιστηρίου αλλά ακόμη και σε ανέργους, φοιτητές ή αποφοίτους ΑΕΙ, ΤΕΙ, ΙΕΚ και Λυκείων οι οποίοι ενδιαφέρονται να σταδιοδρομήσουν στο κλάδο της Διοικητικής – Γραμματειακής Υποστήριξης.
Σκοπός του υποχρεωτικά πιστοποιημένου προγράμματος Vellum Assistant Manager είναι η αποτελεσματική προετοιμασία του συμμετέχοντα στο σύγχρονο περιβάλλον γραφείου κάθε οργανισμού, ιδιωτικού ή δημόσιου, διαχειριζόμενο καινοφανή τεχνολογία διαχείρισης πληροφοριών, μαζί με τα επιμέρους και κλασικά θέματα της επικοινωνίας, παρουσιάσεων, σύνταξης επιστολών και αναφορών, διεκπεραίωσης τηλεφωνημάτων, διαχείριση εγγράφων, όπως αρχειοθέτηση και μεταβίβαση, κλπ .
Μεθοδολογία εκπαίδευσης
Η παρακολούθηση του προγράμματος υλοποιείται με τη μέθοδο της ασύγχρονης τηλεκατάρτισης. Η πρόσβαση στην πλατφόρμα τηλεκατάρτισης έχει τρίμηνη διάρκεια και οι συμμετέχοντες υποστηρίζονται εξ ολοκλήρου on line.
Πιστοποίηση
Μετά την ολοκλήρωση του τμήματος ακολουθεί η υποχρεωτική συμμετοχή στις τελικές εξετάσεις για την λήψη πιστοποιητικού «Vellum Assistant Manager Certificate » μέσω της εξεταστική μεθόδου examiny, που υποστηρίζεται από τον φορέα πιστοποίησης Vellum Global Educational Services .
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ: ΔΩΡΕΑΝ, ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 200 ώρες, BINTEO: ΝΑΙ, ΗΧΗΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ: ΝΑΙ,ΦΟΡΕΑΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ: ΕΛΚΕΔΙΜ ΚΔΒΜ2, ΚΩΔ. ΕΟΠΠΕΠ: 2000453, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ: ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ,ΚΟΣΤΟΣ: 190€, ΦΟΡΕΑΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ: VELLUM GLOBAL EDUCATIONAL SERVICES |
Α΄ ΚΥΚΛΟΣ Ενότητα 1: Καριέρα Assistant Manager 1.1 Ρόλος & Καθήκοντα Θέσεως ΕργασίαςΡόλος της Assistant Manager (Γραμματεία Διοίκησης)Απαιτούμενα προσόντα: Γνώσεις & ΔεξιότητεςΑνασκευή Παραδοχών ΕπαγγέλματοςΕκπαίδευση & Πιστοποίηση 1.2 Προώθηση ΚαριέραςΔιεκδίκησης Θέσεως Assistant ManagerΣύνταξη Βιογραφικού & Συνοδευτικής ΕπιστολήςΣυνέντευξη, Ευχαριστήρια ΕπιστολήΠροσωπική ΔικτύωσηΑνακεφαλαίωση Ενότητας Ενότητα 2: Εταιρική Δομή & Περιβάλλον 2.1 Οργανωτική Δομή & Αρχές ΛειτουργίαςΣύγχρονα Σχήματα Εταιρικής ΟργάνωσηςΕταιρικές Εργασιακές ΣχέσειςΕπιχειρηματική Ηθική, Δεοντολογία & Εθιμοτυπία 2.2 Εταιρικό Περιβάλλον & ΕπικοινωνίαΕταιρική Αποστολή & Προβολή ΕικόναςΣτρατηγική και συναφείς ΛειτουργίεςΕπίτευξη Εταιρικών Στόχων 2.3 Ανακεφαλαίωση Ενότητας Ενότητα 3: Θέματα Διοίκησης & Διαχείρισης Έργων 3.1 Έννοιες Διοίκησης – ManagementΈννοια & Είδη ΗγεσίαςΔιαχείριση Ομάδων (αύξηση συνεισφοράς)Ανάθεση Εργασιών & ΚαθηκόντωνΔιαπραγματεύσεις – “Γεφύρωμα Διαφορών”Διαχείριση Ρίσκου (κινδύνου)Διαχείριση Ποιότητας (Αρχές) 3.2 Διαχείριση Έργων (Project Management)Τι ορίζουμε ως Διαχείριση Έργου (Έννοιες, Παράγοντες)Κύκλος Ζωής Έργου (Τμηματοποίηση)Εργαλεία Προγραμματισμού, Κίνδυνοι Έργου 3.3 Ανακεφαλαίωση Ενότητας1ο Test Αυτοαξιολόγησης Β΄ ΚΥΚΛΟΣ Ενότητα 4: Γραφείο & Τεχνολογία 4.1. Αποδοτικότητα ΕργασιώνΠρομήθειες Αναλώσιμων & Εξοπλισμός ΓραφείουΔιαχείριση ΔεδομένωνΧρήση Ειδικών Εφαρμογών 4.2. Χρήση Λογισμικού Microsoft OfficeΣυμβουλές χρήσης λογισμικού WordΣυμβουλές χρήσης λογισμικού ExcelΣυμβουλές χρήσης λογισμικού PowerPoint (αναφορές, παρουσιάσεις)Ηλεκτρονική Επικοινωνία & Διαδίκτυο 4.3 Ανακεφαλαίωση Ενότητας Ενότητα 5: Διαχείριση Καθημερινότητας 5.1 Διαχείριση Εγγραφής ΕπικοινωνίαςΣύνταξη & Χειρισμός Εμπορικής Αλληλογραφίας, Σημειώματα – ΜηνύματαΣύνταξη ΑναφορώνΑρχειοθέτηση Εγγράφων ΕπιχείρησηςΣτοιχεία Λογιστικής & Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις 5.2. Αποδοτικότητα Εργασιών ΓραμματείαςΚαθορισμός Προθεσμιών ΔιεκπεραίωσηςΔιαχείριση Εργασιακού Χρόνου & Επίλυση ΠροβλημάτωνΔείκτες Παρακολούθησης Αποδοτικότητας Γραφείου 5.3 Ανακεφαλαίωση Ενότητας Ενότητα 6: Δημόσιες Σχέσεις & Επικοινωνία 6.1 Ορισμός, Έννοιες Δημοσίων ΣχέσεωνΤι είναι και τι δεν είναι Δημόσιες ΣχέσειςΣτοιχεία αναβάθμισης Εταιρικής ΕικόναςΣχέσεις με Πελάτες, Προμηθευτές, Media, Σωματεία, κλπ 6.2 Ανάπτυξη Εταιρικών ΣχέσεωνΥλοποίηση ΕκδηλώσεωνΕπαγγελματικές ΣυναντήσειςΕπαγγελματικά Ταξίδια 6.3 Ανακεφαλαίωση Ενότητας2ο Test Αυτοαξιολόγησης Γ΄ ΚΥΚΛΟΣ Ενότητα 7: Επικοινωνία σε Περιβάλλον Γραφείου 7.1 Αρχές Λεκτικής & Μη Λεκτικής ΕπικοινωνίαςΚατανόηση Επικοινωνίας και σημασία ΑνατροφοδότησηςΑνάπτυξη Ικανότητας επηρεασμού Επικοινωνίας – ΤεχνικέςΓλώσσα σώματος& Προφορική Επικοινωνία (ομοιότητες & διαφορές) Τηλεφωνική, Φωνητική, Τεχνικές Υποδοχής, Προσωπικές Συναντήσεις 7.2 Συνεργασία με ΠροϊσταμένουςΔημιουργία κλίματος ΣυνεργασίαςΣυμβολή στη βελτίωση Προγραμματισμού ΠροϊσταμένουΔιαχείριση διαφωνιών με τον Προϊστάμενο 7.3 Ανακεφαλαίωση Ενότητας Ενότητα 8: Διευθέτηση Δύσκολων Καταστάσεων 8.1 Διαχείριση ΣυγκρούσεωνΟρισμός και Διαφοροποίηση προβλημάτωνΑξιολόγηση Λύσεων και εφαρμογή Τεχνικών Δημιουργικής ΣκέψηςΑνάπτυξη κριτήρια επιλογών & αξιολόγηση Εναλλακτικών Επιλογών 8.2 Χειρισμός Δύσκολων ΑνθρώπωνΑπό τη Σύγκρουση στη ΣυνεργασίαΔιαφορετικότητα, υποθέσεις και ΣτερεότυπαΧειρισμός «δύσκολων» ατόμων & Αδιεξόδων 8.3 Ανακεφαλαίωση Ενότητας Ενότητα 9: Προσωπική Ανάπτυξη 9.1 Διαχείριση ΣυναισθημάτωνΔιαχείριση Άγχους (δημιουργικό & καταστροφικό)Διαπροσωπικές Σχέσεις (φόβος, επιθετικότητα, αποδοχή, απόρριψη)Συναισθηματική Νοημοσύνη 9.2 Προβολή Προσωπικής ΕικόναςΕνίσχυση Προσωπικής σας ΕικόναςΑυτοπεποίθηση στον Εργασιακό ΧώροΘέσπιση Προσωπικών Στόχων 9.3 Ανακεφαλαίωση Ενότητας |
Ο Ευάγγελος Γιομπλιάκης, Μ.Β.Α(U.S.A), δραστηριοποιείται σ΄ όλη την Ελλάδα ως Εκπαιδευτής, Ομιλητής & Συγγραφέας σε θέματα Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης Πελατών, Marketing, καθώς και εξειδικευμένα θέματα Διαχείρισης Επικοινωνίας Ανείσπρακτων Οφειλών. Εχει πιστοποιηθεί από φορείς όπως ΕΚΕΠΙΣ, ΕΚΔΔ, ΙΔΕΚΕ και ΕΟΜΜΕΧ, καθώς επίσης διαθέτει 18χρονη Διδακτική & Συμβουλευτική εμπειρία, σε φορείς όπως ΚΑΕΛΕ, Εμπορικούς Συλλόγους, KEK, ΙΔΕΚΕ (ΗΣΙΟΔΟΣ), Υπουργείο Παιδείας (ΕΡΜΕΙΟΝ, ΤΕΙ), Εθν. Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και εταιρείες Ιδιωτικού Τομέα. |
October 20, 2020
October 20, 2020
October 20, 2020
October 20, 2020
October 20, 2020
October 20, 2020
Leave a Comment